رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مربی پرتغالی رئال در صحبتهایی از عملکرد خوب کاسیاس تعریف و تمجید کرد

 
Jose Mourinho - Real Madrid
 

 

سایت گل- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در پایان دیدار شنبه شب تیمش مقابل سویا خوشحال بود.

او در پایان این دیدار که با برد 2-6 مادریدی ها در ورزشگاه سانچس پیسخوان به پایان رسید به خبرنگاران گفت:« در دو سال متوالی این نتیجه تکرار شده ولی این نتیجه ای طبیعی نیست، سویا همیشه یک تیم قدرتمند و سرسخت بوده. اصلا انتظار این را نداشتم ولی الان ما پیرو شدیم و به تنهایی صدرنشین جدول هستیم .هر چند فاصله زیادی نیست ولی گاهی وقتها بازیها این نتیجه را به همراه دارند.»


مورینیو در ادامه صحبتهایش به تمجید از عملکرد خوب شاگردانش پرداخت و گفت:« واکنش خوبی را از شاگردانم، بعد از شکست مقابل بارسا دیدم. به ویژه اینکه مقابل تیم خوبی مثل سویا بازی می کردیم. سویا تیم کوچکی است نیست و انگیزه هایی زیادی دارد و کیفیت فوتبالی این تیم هم خیلی بالا است.»

مورینیو در ادامه گفت:« تیم ما عملکرد خوبی داشت. با ده بازیکن می دانستیم که چطور باید در زمین مسابقه حرکت کنیم. بعد از اخراج په په ،آربلوا را در میانه به کار گرفتیم ولی بازیکنان دیگر هم با فداکاری تمام بازی کردند.»

مورینیو دی ماریا را به عنوان یک الگوی خوب برای سایر شاگردانش می داند. او اخیرا برای شرکت درمراسم تدفین یکی از اقوامش به آرژانتین بازگشته بود ودر بازگشت بازی خوبی را به نمایش گذاشت

مورینیوهمچنین تمجید از سایر شاگردانش را فراموش نکرد و  گفت:« ما در 18 بازی اخیر در 17 بازی به پیروزی رسیده ایم. درمورد عملکرد رونالدو هم باید بگویم که این برای من عادی بود ؛ شاید برای بعضی ها عادی نبوده باشد. این طور بازی کردن از سوی رونالدو و زدن این گلها و کمک رسانی اش به تیم کاملا عادی است.اینکه در بازی قبل مقابل بارسا به گل نرسید هم عادی است.کاسیاس در این بازی دو مهار خیلی خوب، آن هم در لحظات بسیار حساس بازی داشت.»

البته آقای خاص این برد را نتیجه خوش شانس بودن رئال نمی داند:« ما دروازه بان کاملا قادری داریم که مهارهای فوق العاده ای دارد و در خط حمله هم بازیکنانی داریم که به گل می رسند، موقعیت خلق می کنند و تقریبا در هر فرصتی که خلق کردیم به گل رسیدیم.»

مورینیو در ادامه به این نکته اشاره کرد که سویا، زمانی که رئال ده نفره شد:« کانوته را به بازی گرفت و بازی را باز کرد. با این وجود تیم ما با وجود آنکه یک یار کمتر داشت، فضای زیادی را در اختیار داشت و تقریبا هر یک موقعیتی که خلق کردیم، مبدل به گل شد.»

مورینیو در بخش پایانی صحبتهایش در پاسخ به سوالی در مورد تفاوت موجود میان دو تیم بزرگ اسپانیا و سایر تیمها و فاصله بین بودجه های رئال و بارسا و سایر تیمها گفت:« من گزینه مناسبی برای ارزیابی این موضوع نیستم.من یک مربی حرفه ای فوتبال هستم. رئال مادرید برای اینکه من کارم را انجام بدهم به من پول می دهد.این موضوع برای من مشکلی نیست. الان می توانم بگویم که این بارسلونا در مقایسه با زمانی که من در طول سالهای 1996 تا 2000 در آن بودم،تیم بهتری است و البته رئال هم در مقایسه با سال 1996 تیم بهتری شده است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 27 آذر 1390برچسب:, ] [ 10:14 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید